3/4 ???

what up bro joe?!
Har precis noppat brors bryn, det gick asbra!! hah han typ wajnade sönder!
Fikade med finaste tjejerna, fast Lexisexi kunde tyvärr inte hänka!! Hon stack hem å gjorde läxor med läxhjälpen! Duktig som hon e !! haha ni ba kbry, detta e din blogg Alexandra, du ska snacka om dig inte dina vänner!! Men nu e det så att mina vänner e den del av mig!!! Såååå hihhiihiihihi
Mer om mig: siter hemma nu och ska snart plugga?!?!?!?!
Sen blirre fekke, OOOOR NOT!! Om det ändå vore så bra ;) jaja, denna kväll blir la bra den oxå, även utan fest!! hihehahö
Llove to you bitches
Och detta skal väntar jag fortfarande på :/

Kommentarer
Postat av: Tindra

Sv: Haha <3

2012-04-02 @ 19:58:06
URL: http://ponieriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0