bitch?!??!??!!

Att folk snackar skit om än e inget nytt. Det händer jämt. Därför kan man inte hacka upp sig på sånt. Alla tjejer har snackat skit om någon, även om man älskar den mer än nåt annat. Säg inte emot för jag vet att det stämmer. Jag vet att många snackar skit om mig men jag bryr mig inte för jag ha snackar bad om dom oxå. Även de bästaste bästa vännerna kan inte vara sams heeeela tiden utan att säga en dålig sak om den andra. Såklartat man inte ska gå runt och snacka skit ofta men det kommer automatiskt ibland! Så tjejer, bli inte lessna över att en person snackat skit om er, för det finns fler som gjort det!!! Ta inte åt er, välj själva om ni vill förlåta människan eller vara sur på den.
Om en kompis snackar förlåter man den, kanske inte om det händer ofta men man måste, kunna förlåta. Om det e nån helt random tjej du inte gillar e det bar att sträcka på ryggen och skita i bitchen!!!

life goes on


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag pratar alldrig skit om dig!!! Jag lovar!!! Jag älskar dig jo so much!!!!!!!!!

2012-04-03 @ 17:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0