deepshit again

Asså jag vet inte vad som håller på att hända med mig. Allt förändras. Mest mina åsikter. Men ändå är jag osäker om det verkligen är det jag vill och om det är det rätta. Det skulle bli en stor förändring som antingen blir något dåligt eller något bra, det kan jag ju inte veta nu. Jag vill det men jag vet inte om jag kommer trivas med det, om det kommer fungera i mitt liv! Det känns faktiskt väldigt jobbigt. Det är lixom som valet mellan mamma och pappa. Näst intill omöjligt. Hjärtat vill något men hjärnan tvekar.

Det kommer bli perfekt, jag kommer inte ångra mig ett dugg.........

Det kommer suga, jag kommer inte trivas och jag kommer längta tillbaka tilld et gamla livet...........

Jag vill och jag kommer......

Jag vill inte och jag kommer inte.........

Allt kommer bli bättre...

Allt kommer bli sämre.....

VAFAN.....





Kommentarer
Postat av: Hilda

Cool blogg du har! Kika gärna in här och lämna en kommentar --> appelvikensridskola.blogg.se

kram Hilda :)

2012-04-03 @ 22:27:27
URL: http://appelvikensridskola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0