fatta coolt det skulle vara

Jag har en dröm. En dröm om att få en häst. Men inte för att rida så mycket utan för att kunna träna den. Frihetsdressyr alltså. Jag skulle vilja ha en ponny som typ är för gammal för att bli riden eller som inte behöver ridas så mycket. Den skulle gå på lösdrift dagarna i åndan och träna kanske inte ens varje dag! Det skulle vara as coolt tycker jag. Inte så mkt jobb och lika mycket tid behöver läggas ned. Jag skulle ju inte vara tvungen att åka till stallet på morgonen inna skolan för att rida lixom. Inga tränare skulle behövas hyra in och det gör det hela billigare med att ha häst. Skulle heller inte brhöva betala box. Asså guuud jag viiil!!!!!
Och eftersom att hästen inte skulle vara "toppklass/tävlings häst" skulle det oxå bli billigare!!!!
Keep on dreaming......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0