Imorn kommer jag hem!!!

Hejsan. Hur mår ni idag då?
Själv mår jag toppen. Imorn åker jag hem till Sthlm. Kommer hem sent så...
På måndag blirre RINDNING. Asså Gud va taggad jag e! Vet att det låter dumt att va taggad inför en vanlig träning men jag har fan inte ridit på en MÅNAD!!! Fattar ni,, en månad! Det e en lång jävla tid asså!! Kommentera om ni håller med!
BTW. HUr grymma läsare har jag egentligen? Aa det e sjukt asså. Hur i helvete visste ni att bilden var tagen framifrån? För mig e det ett mysterium! Om jag hade blivit ställd den frågan hade jag ba: solklart bakifrån. Man kan ju inte ha hår i ansiktet! Man e ju dum om man inte ser det!!
Haha. Shit va ägd jag hade blivit! Men som tur är e ni smartare än så!!!'
<333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0