mow joew

Tja sisters, LÄGET????
det regnar som f*****n här ute på västkusten! DYSTEEEEERT!!! Såg på bloggen Ponnysanning.se att Nicole från PA2 "dejtar" e på G med Ulrik Munther!! Å jag ba...... wuuuuuuut!!! Fäääk, han skulle ju jag haffa! Haha,,, han e sjuukt snygg och sjunger som en damn gud! Aja, drömmer gör man med stängda ögon
Nu har jag en läsarfråga, vad tycker ni e bra/dåligt med bloggen? vad ska jag förbättra/göra mer av? Vad tycker ni om bloggen?
OCH NU E DET ÄRLIGA SVAR SOM GÄLLER!
thank u sissssssssssssssssssssssss
image description

Kommentarer
Postat av: Hedda♥

Sluta stava fel, försök att läsa igenom innan du lägger ut det.

Storbokstav på rubrik och i inlägg på en ny mening. Det känns så tråkigt att komma till en blogg där man inte vet vad som står och det känns bara tråkigt utan stora bokstäver. Allt blir så rörigt då.

2012-04-09 @ 18:49:27
URL: http://heaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0