nu e det påskloooooov

loooooooov, shit va jag har längtat asså!!! Och nu e det här!!!! Slappa heeela dagarena och inte känna nån jävla press gör ditt gör datt..... jag e friiii som en gågel friiiii.......
har rätt tråkigt just nu. sitter på rummet i sänget och tittar på tv! Dagens egopic e tagna! Tyvärr buggar blogg.se appen så inga bilder nu!! :/  Mitt skal har kommit ( det var på tiden ), as nöjd är jag!!! :D
imorn kväll drar jag till Landet, sen nån da drar jag till Bryssel -,- konstig stad!!! Imorn blirre väll Lexi, kanske stallet om jag får för daddi <3
hejdå babes!!!! <3image description

Kommentarer
Postat av: Leila

Skööönt med påsklov!

Förresten, du har jättefint hår! :D

2012-04-06 @ 00:03:23
URL: http://leilas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0