sanningar om mig!

  • När jag var lite trodde jag att jag var gravid. haha
  • jag är odödlig!
  • jag tycker alltid att jag ser så snygg ut när jag kollar mig i spegeln men sen när jag tar fram mobilen och fottar ser jag hemsk ut... ( nån som känner igen sig ?? ) haha
  • jag tänker mycket om mycket.
  • jag samlar till en grym system kamera
  • jag har typ inga vänner som e yngre än jag....
  • jag har ett par vänner som e äldre
  • nästan alla mina vänner e lik gamla som jag!!! både i och utanför skolan
  • jag läser min blogg typ 3 ggr per dag... Patetiskt, jag vet
  • jag läser bara två av mina kompisarns bloggar.
  • jag läser sjuuukt många bloggar.
  • jag går i Carlssonsskola på Östermalm i Sthlm
  • min skola e en snobbskola.....
  • jag gilar skolmaten ( oftast )
  • jag borde egentligen göra läxor nu
  • mina föräldrar tror att jag för läxor nu.....
  • jag var väldigt konstig när jag var liten
  • jag var sjuukt osäker när jag var liten
  • nu e jag säkrare än nånsin ( självsäker alltså )
  • nu vet jag inte vad mer jag ska skriva så jag slutar, och pluggar...
hejdå. Hoppas ni lärt er nåt om mig!! <3
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0