thea is here

hej på er!
thea här... har ju inte kvar min blogg så passar på att blogga på mina söta vänners bloggar,..
sitter på matten och har det bra. ingen lärare så vi sitter här och chillar! ;) alex sitter och typ slår på sin dator för att hon typ suger på ett matte spel..
sen ska jag nog hem till Lexi och äta mat (som vanligt..) och sen till dansstudion och dansa 3,5 timmar.. sista danslektionen innan tävlingen på Lördag. har tränat hela veckan, men imorgon blir det ledigt!
jag och fille skulle åkt till grönan men det skulle bli så mkt folk så vi ska dit typ tisdag och onsdag nästa vecka. blir myskväll hos henne imorgon tror jag!
hoppas ni har en bra dag!
puss /thea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0