tidsfördriv

Asså jag känner ba att jag inte orkar sova nu! Vet att det låter konstit men jag vill göra nåt. E törstig men vågar inte gå och drick. det e as mörkt hemma nu!!! Creeeeeepiiii!!!!!! Och jag vill inte bli tagen av en mördare eller ett monster eller tänk o det finns spöken som kommer ta mig!!! :O :( :O Jag är rädd!!!!!! eller e jag?!?! kollar iaf på tv nu. Sk försöka övervinna min rädsla och ta mig ända till kökt för <tt dricka! Ni får se imorn om jag överlever. Om det inte blir nån updatering innan klockan 2 på eftermiddagen är jag död! Då har spökena tagit mig!!! Då vill jag bara säga att jag älskar er alla, jag älskar alla mina vänner!! och jag älskar min älskade häst!!! Phantom! min älskade Pante! vad skulle jag göra utan dig??? imorgon är jag kanske död!!! Hejdå grymma värld hejdå

Kommentarer
Postat av: Linnea :-)<3

NEJ ALEX! ÖVERLEV!!!!

2012-04-03 @ 08:16:34
URL: http://ponieriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0