hi guys

hi babes, sitting in school and working hard. soon it's luch :8 daaamn i want to have Math :(
well, life isn't alway the best, haha just kidding it's aleways the best ;) now i have to keep working!
 
haha driiiv, skojja. nej men har Engelska nu, boooring! snart lunch, aaas hunrig! skola suuuger! blablabla tror nog alla redan vet de..... hahaha
en grej jag stör mig på e föräldrar som låtsas att de tyckte skolan va så himla rolig! lixom, när man kommer hem och klagar på att skolan var jobbig och tråkig, åsså blir den ba: nej men skola e jätte kul, man lär sig så mycket jag önskat att jag oxå kunde gå till skolan!
 
man ba wuuuuut, looovar att de hatade skolan lika mycket som vi! hahah löngnare.... fy skäms 
puss hejdå :*
 ful bild men bjuuuder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0