18 februari!

nu e jag hemma. har sjuuuukt tråkit! eftersom det e första böoggdan ska jag försöka sprida den lite!!!! haha
har bara en fråga! om man inte gillar någon, ( alltså verkligen inte gillar ) måste man låtsas att man gillar den eller vara supertrevlig???
asså egentligen inte. om man inte gillar den så gör man inte. så varför låtsas?! visst man ska vara snäll mot alla och vara så trevlig man kan och blablsbla..... men ibland går det inet! ibland kan man inet hålla det inne.
om jag VERKLIGEN inte gillar någon brukar jag inte vara otrevlig, utan jag brukar bara ignorera. undvika ögonkontakt och bara låtsas som om den människan inet finns!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Saga

Går i din kompis Heddas klass! ;)



Håller med, men om den personen är snäll mot en, och verkligen försöker få kontakt så tycker jag att det är lite taskigt att ingronera!

Men jag förstår hur du menar! :D

2012-02-18 @ 14:26:40
URL: http://cocoz.blogg.se/
Postat av: Sara

Skit fin bild :D <3 Du är jätte fin på headern också ;)



Och nä... eller det beror på... men jag låtsas inte att jag gillar någon som jag inte gillar ;o <3

2012-02-18 @ 14:40:10
URL: http://improveme.se/saraslife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0