inläggen kommer på rullande band.....

idag var en heeeelt underbar dag! började med att jag spelade tennis, match! vann!!!!!!!!!
sen drog jag till stallet och ryktade messina. hon var otroligt lugn och det känndes som om hon litade på mig! flummade lit emed tjejerna tillas Marielle kom. då fick jag rida lit erunt gallop bara. messina e en väldigt speciell häst, svårriden och sådär. så eftersom det var först agången jag red henne tog vi det lite lung så att jag fick känna lite på henne. hon e underbar! lyssnar och e lagom känslig!!!! love to you bby! sen kom pappa och jag red phantom i ridhuset. började med att skritta fram ut eså att han skulle komma igång lite! väl inne i ridhuset gick det grymt! övade på tempoväxlingar, avsaktningar och igångsättningar! han lyssnade fint! har anmält mig till ÖR hoppningen nu, 70-80 cm! känns bra asså!
JAG VET ATT NI FLESTA INTE ÅRKAT LÄSA HELA DETT ATRÅKIGA INLÄGG MEN VILLE BARA SÄGA DET FÖR ER SOM E EINTRESSERADE! HAHA. ROLIGARE INLÄGG KOMMER!!!! PROMISS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0