magkänslan

Det finns inget/ingen man kan lita på mer än sin mage! magen+jag= bff!!!! Who else?
om något någonsin känns konstigt, fel eller dåligt. fråga alltid magen. magen finns alltid där och den har alltid en åsikt! rättare sagt, den har alltid RÄTT åsikt. det e ju inte så att den pratar direkt ba:
- nej Alexandra, detta är int erätt! jag är din mage och jag säger att detta är fel!!!
- okej, tack så mycket magen, du är min bästa vän!
nae, skulle inte tro det va?!?!
Det är mer en känsla man får, man kan få magknip eller bli yr, de två grejerna är tecken på att något är fel! när man ska göra något som är bra tvekar man int ens! then you just go whit the float!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra"

Go with the float?... Säger man inte to with the flow? Du vet att float betyder flotte va? Haha<3

2012-03-01 @ 09:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0