vart e mitt "<3" ???

blir så himla avundsjuk! läser typ varje dag på nellies blogg att hon sak vara med sin kille! sitt älskade hjärta! men varte mitt hjärta??? jg avill oxå ha kille! men det verkar inte finnas nån snygg snäll 98/99! och en liten åsikt om "alla hjärtans" dag! jag har varit singel i nu..... aa jag vette fan hur länge jag vart singel på alla hjärtans dag! men det borde finnas en ag som heter typ forever alone dagen eller nåt! jag vill oxå bli hyllad!senaste alla hjärtans dag satt jag i soffan ( SJÄJV) och frossade chaklad! najjs asså.  det var lixom jag <3 mac book air!
men aa... nu återgår man till konversationen med brorsan.
- villken konversation???
- har ingen aning asså! den som inte finnns kanske!
im waiting for uou guys!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är du kär i då?

2012-02-24 @ 19:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0