klassträffen då då

hejsan svejsan älskade bloggreaders
Har nyss kommit hem från den så kallade klassträffen. Jag kom lite senare än alla andra så jag hoppade in i ett lag och bowlade, måste säga att jag SÖG. Utan sånt där geller är det ju omöjligt, alla min aklot åkte tjoff hej ned i rännan. Sen var det inge mer med det.... haha
Nu sk ajag refresh amig lite, ducha tvätta håret body scrud och lite sånt gojjs! Sedan film!!!
Mys med brirsan i min säng ( misstolka inte....) Nej men jag och min bror har en väldigt fin relation ( som syskon alltså) snackar om ALLT. Det är skönt. =D
men har ni haft det bra idag? Gjort nåt skoj, bus, dumt, flummigt osv osv !?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0