MM

tjenare babes, nu är det slutet, eller kanske början av 2 juni ;)
Hoppas ni har/haft det grym även fast regnet ÖST ned!
Nu har jag burrat ned mig med filtar och kuddar i soffan och har en påse godis berdvid mig! Kollat på Mästarnas mästare!
Nu ska jag fixa i ordning mig, ta bort sminket, ta en duch och frächa till mig!
Sen blir det film på rummet! "bad teacher" Nån som sett den? Är den bra?
.
åså har har jag fixat ännu mer med bloggen, bara för er. Kan inte få nog av det.....
.
Hare gött <3  =*

Kommentarer
Postat av: Stina

haha, ja den e grym!!!super rolig!!puss

2012-06-02 @ 21:26:51
Postat av: Maja

Den är skit bra! :)

Puss <3

2012-06-02 @ 21:43:06
URL: http://ponieriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0