21a mars 2012

började denna undrbara vårdag som det visade sig att det skulle bli med en sjukt rolig musik lektion, vi typ häll på med våra datorer (som vi sått av skolan! Mac book Air!) med garage band, vi gör typ egna låtar. Lägger in loops och sedan sång och sådant. Så,,, det var en chill lektion. Sen matten och den ska jag inte prata så mkt om då inget speciellt hände! På linchrasten satt jag och mina goa vänner och myste i solen. Underbart asså! Fille hjälpte mig att fixa reklam här på bloggen, så att jag kan tjäna some money! Inte så mycket med lite iaf! NAJJS!!!!
Efter skolan drog jag och mammsi till MOCCO och fikade! En chokladboll och cola blev det för mig!
MUUUMMS!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0