blir man glad eller blir man glad?!?!?!?!

Så fort an komme rin på blogg.se ser man en massa kommentarer, 5 st!! Där jag typ gråter av lycka,, alla e sååå snälla! Oxå ser man en kommentar där det är en fråga om jag är model!!! Tack för den sötis fast nej, det är jag tyvärr inte!! ;)
sen kollar man statistiken! Alltid lika spänande.... :) igår typ 40 pers som kolat in MIN blogg!!! Jag beundrar er som läser min blogg!!! Det ska ni veta!!! Och det bästa av allt är att statistiken hållit sig uppe även idag ocg faktiskt de flesta andra dagar oxå!!!!! Det är vad jag kallar lycka!
Respekt for you and respekt for me!!!!!!

Kommentarer
Postat av: fanny

fin blogg du har :)

följa varandra via bloglovin?

2012-03-28 @ 21:15:47
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0