goa tjejer!!

Vart med goa tjejer idag! Thea och Lexi <3 Drog till fältan och pröva lite bh:ar.............. haha Sen satte vi oss å prata i rondellen då jag så finaste Donya!! Då kom hon och hennes snälla kompis Fillippa och vi typ snacka i e timaa elle nåt sånt!! Konstiga som man e! Aja sen var de tvugna att gå och thea med så Lexi å jag drog till my hous och glufsade i oss mackor,,,,,, Sen var även hon tvunge att dra till sin dans :( så nu sitter jag här i soffan och yssanr på deppmusik DRIIIV!!! Imorn blirre shopping med samam gamla goa tjejer, dagen ska bli bättre än nån annan och livet skall levas på höög nivå!! Nån gång i veckan drar jag till stallet, längtaaaar!!! Tårta att bjuda haha
Fest på fredag,,,, det blir la najjs!!!! och som ni märkte skrevs bloggens första gästboggning av Thea Helmerson! HAff på henne!!!
you guys make my day girls!!!!!!!!!
Ful nytagen bild! Men,,,,,, bjud på den!!!!

Kommentarer
Postat av: Clara

Hoppas du får en super bra dag! :-)

2012-03-28 @ 10:31:02
URL: http://topelite.blogg.se/
Postat av: Emilia

hej! Hoppas din dag blir toppen :)

<3

2012-03-28 @ 12:20:16
URL: http://emilialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0