HERREGUUD!!

Sitter och kollar på nyheterna om klädesbutiken ZARA. Den har länge varit en av mina favvoafärer men nu,,,
Nu hör jag att personalen där blir behandlad som skit. De blir trackaserade och tvingas jobba övertid, annars får de inte jobba kvar!!! HEEEEEELT SJUUUKT!!! Ingen ska väll behöva arbeta på övertid och absolut inte bli kickad för det. Börjar undra om det ens är lagligt :O
De säger att de som jobbar där får magsår av stress och mår dåligt av alla trackasserier. Att personalen gråter när de kommer hem och att nästan alla som arbetar på ZARA går till psykologer!!! Men de arbetar kvar p.g.a att de behöver pengarna!!
Det är inte rätt att behandla människor så! Och speciellt inte om de personerna är de som hjälper än! Det är ju cheferna som är taskiga. fy asså,,,,,,, nu har jag n heelt annan syn på ZARA! Jag förstår varför Personalen inte ler!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0