imorgon!

imorn blir en fullsmockad dag! Jag ska först träffa Fille eller Donya, ska gå på stan och ha roligt!!! Sen blirre tennistävling, hoppas jag vinner!!! Håll tummarna för mig!!! Mellan allt spektakel ska jag hyra två skräck filmer! Satsar på 1408 och Taken!!! 2 grymma filmer jag verkligen rekomenderar! sen hämtar jag och pappa upp jag Maja som sedan ska sova hoss mig! Vi ska mysa vid tv och titta på filmerna! Sen får vi se hur natten utvecklar sig!
Dan efter är det tävling som gäller! Det blir en L:B bana för mig! Hoppas på vinst där oxxå!!! Maja blir min hästskötare! Hon kommer stå för knopparna och lite mer!!! Snällaste Maja!!!!!
jao... det var mina planer! Vad har ni för spännande eller ospännande planer för helgen??????
JAG OCH MAJA ON DA PICTURE!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0