MIN HEMSKA NATT

Hade en hems natt asså! Precis när jag skulle somna och låg i sängen bärjade bedövningen släppa och jag ficks kit ont i knät! Det lixom pulserade och värkte och gjorde skit ont! Sen när jag äntligen somnade vaknade jag igen vid typ 12 på natten. Jag störtgrät. Pappa kom in och bar mig till toalleten då jag ej kunde stödja på benet. Asså fy fan, jag bara grät och grät och grät. Helt sjukt asså! Jag trodde aldrig attd et skulle göra så ont asså. Mamma följde med mig ut till sofan för att sova där. Jag grät fortfarade hysteriskt. Mamma lade sig bredvid mig och jag tog 2 st alvedon för att milda smärtan. Till ca 2 på natten låg jag och bölade, sen somnade jag! Nu ligger jag i soffan och tittar på tv. Var inte diekt i skolskick asså. Har fortfarande ont men inte lika!!!
Puss och Kram
BTW, ska jag ladda upp en bild på hur såret såg ut igår???
image description

Kommentarer
Postat av: Frida

Jupp jag tycker det!

2012-03-19 @ 16:12:15
URL: http://bildertilldig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0