stan

Att inte kunna träna har verkligen varit skönt! Klart jag saknar de och så men all fritid man får asså,, den e helt obeskrivlig! Kunna dra ut på stan med kompisar, hänga efter skolan och fika! Det har jag inte gjort på länge asså. Denna skada var som tur var ingen skada med tillräckligt stor för tt jag inte skulle kunna göra det mesta! haha
Känner mig mer utvilad och lever livet. Tar det som det kommer!
Från en vardag där man varje dag kommer hem från hård träning, fysträning eller tennis träning, sedan stressa med läxorna... Till att hänga med skolkompisar, göra läxor och ta en härlig nattsömn! Missat mycket under dessa dagar men även tagit igen en hel del!! Säger bara det asså!
Men snarte det dags att börja träna igen. Stygner ska bort på fredag, då kan jag börja träna upp knät så attd et blir starkt! Sen e det bara att sakta men säkert börja komm igång med det hetsigare livet! Ska bli najjs det oxå asså!
LIFE IS LIFE, I DON'T CARE WITCH I HAVE!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! jätte fin blogg :) är du modell? :)

2012-03-27 @ 20:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0