Alexandras mode

tja.
tänkte tipsa om lite fina mode-inriktade kläder och lite sånt.
.
En grej bara, jag har verkligen fastnat vid nagellack, lite diskreta men ändå starka färger, lite pastell typ!
Även fast viva la diva inte är det bästa var det fiiiina färger asså!
.
Nått som faktiskt hat blivit lite poppis som även jag tycker är grymt snyggt är den lite punkigare stilen.
Ni vet nitar och kors och sånt! ;)
Ett jäääkligt bra tips är också detta:
En stor pösig tröja till ett par tighta färgade jeans, då blir det en bra kontrast mellan skrikigt och vad säger man.. mörkare, UR snyggt om ni frågar mig!
Och ett par Jeffrey campbell skor sitter aldrig fel, till detta kan man matcha ett snyggt armband med nitar skulle jag välj!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0