helt underbart!

red världens mysigaste underbaraste uteritt med Sandra idag. Min "storasyster"!!!!!
red till ängen där Sandra <3 förklarade hur man skulle arbeta ned hästen i form. Och om det funkade. Han gick som hästarna i eliten!!! tyvärr inte bilder då ingen hade kamera med sig...
Men fy fan vad stolt jag är asså. I form på tygeln i skritt trav OCH gallop! det e fanemej GRYYYMT!!
red i skogen en del oxå och det var som att komma in i en ..... a jag vet inte vad. det bara lös av alla gröna löv. Det e en najjs feeling asså. Rider ut med "syrran" nästa söndag oxå!!! och om det blir många i uteritten, så kommer jag seriöst fråga om jag kan få rida ensam med henne!!! typ som en privatlektion!!
här kommer lite mys bilder på Pante! ALLA bilder äe copyright Matilda Lannebo!!!
denna e min favvo!!!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kul att du gillar bilderna! :D

2012-05-15 @ 07:58:38
URL: http://hovkratzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0