inge bra asså

Känns inge bra idag....... En dålig daG HELT ENKELT.
Har haft jätte kul på konsert med kompisar och allt sånt men innerst inne mår jag fan inte bra.....
It's like "mina ögon kan tindra mina läppar kan le, men sorgen i mitt hjärta kan ingen se"
Fuck
Hatar att känna så här.
När det inte blir som man vill och tvingas va med dem man inte vill va med och allt bara känns piss FML....
Men tack iaf Lexi och Loreen för en underbar kväll.....
Asså seriöst, är hon coll eller är hon cool?!?!??! <3

Kommentarer
Postat av: Hedda

Sv; kan du sluta att bli så arg på mig hela tiden??! Allt jag gör så ska jag alltid få elaka kommentarer från dig! Vad har jag gjort dig!? Har jag gjort något fel?! Men jag tycker att du kan sluta att säga elaka saker till mig och även att sluta snacka skit om mig hela tiden! Jag är din vän?! Varför blir du så arg helt plötsligt!? Förlåt för vad jag har gjort mot dig i sånna fall om jag har gjort något fel!

2012-05-29 @ 22:16:42
URL: http://heaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0