Längtar så sjuuukt till sommarn asså!

Och måste bara säga att HM verkligen lyckats med sin bikini-kollektion! Så himla snygga tycker jag.
Inte en chans att jag kommer dra till typ.... Hollister och köpa en bikini där för typ 400 spenn! Här går vi för HM. Vissa av dem e ju tom snyggare, och de ÄR billigare. Så det är ett tips, Köp nikinis på HM!!!
Nu sitter jag och chillar med bror hos min faster Hanna, de vuxna är på konsert och jag och brow ska snart kolla på nån film. Skolan var chill, var lite halvt deppig idag, ingen aning värför, hah Thea och Lexi dampa typ på mig för det... men det e ni nog inte så intresserade av....
So.... summer i  Love you!
HM bikinis!
SMEXIII!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0