man måste dö några gånger innan man kan leva

hejsan hoppsan gott fölk.
Nu ere prov på G. Sitter på rumme† och dampar franska........ "kul????"
Har fan prov på 5 kapitel FEM. KAPITEL ASSÅ. DET E SJUKT.
Aja, such as life
Hoppat idag, gick awesome. red inne idag p.g.a byggnationer där ute! ( intressant va?!?!? )
Hoppade en bana på 5 hinder. jag hoppa ca. 80 cm.!!
Åt midda på prisXtra med Tyra, Linnea och Julia. Kyckling klubba me dpotatis, cola och choklad!!! najjs.
Har lite ont i halsen så drack lite jordgubbs te med hunung. så jäkla gött asså! Imon ska jag köpa nya solglasögon... få se vad det blir fö snyggt...... tennis oxå, 2-3 timmar! chillt
Nu måste jag dra... mamma kommer sbart och förhör mig....
puss hej
image descriptionego piCcare,,,, i know... <3

Kommentarer
Postat av: Hedda♥

hehe... det var 70 cm ;D

2012-05-04 @ 09:29:00
URL: http://heaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0