shoppning

E på sånt jävla shopping humör nu asså. Vet inte vad jag ska gör för jag e typ pank :(   Men ska be pappa skänks lite pengar till den fattiga ( MIG ) hihi        Får se om han är på bra humör....
sommaren är kort ... lalalalala.........  jarrå, vad sk ani göra idag då? Gjort? gör? mm. Själv har jag kört tennis med Adina i en och en halv timme, helt slut asså. Kommit hem, duchet, nu CHILLA!!! Ska snart käka lunch på balkongen.
Sen får man se vad en ledig Torsdag kan tänkas bjuda på!! Nu ska jag väll hitta lite najjsiga bilder så we<3it. Älskar
.
<3

Kommentarer
Postat av: Livia<3

FOTOTÄVLING! gå bara in på min blogg och läs hur du ska göra och sen är det bara att...ja vadå?! Då har nog din fiiina blogg chans att vinna! <3

2012-05-17 @ 16:21:07
URL: http://varfortogdubortdinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0