tack för grym kväll

Måste ba tacka mina underbara vänner för en otroligt underbar kväll.
Och Annie du var awesome. Ägde ut hela skiten.....! <3
Och Linnea det hade fan inte vart lika kul utan dig. <3
Men musikalen var jätte bra och rolig, orkar inte berätta vad det handlade om...... =/ sry
Men för er så undrar så cyklade jag och Linnea hem eftr mn tennis och huset bjöd på hamburgare =D
JAo sen cyklade vi till Östermalms skolan och jag skämde ut mig totalt men....... haha
here comes some pics from tha musikaaaal
Nej förresten det götr det inte als..... Har jue bildern apå mobilen..... =/D)
puss

Kommentarer
Postat av: Annie<3

Tack älskling<33 blev verkligen skitglad när jag såg er i publiken! Älskar er<33333

2012-06-02 @ 19:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0